Bye for now

Nu blir det nog inget bloggande på ett tag. Inspirationen har upphört, och jag orkar inte krysta fram. Fyller i tomrummet sedan sist... jag har:

* Varit ute massor i det underbara vädret och redan blivit mer solbränd än jag var efter förra sommaren...

* Sett båda säsongerna av Dexter - en serie jag VARMT kan rekomendera (tack för tipset Jacob)

* Kört på utflykt till Tyskland med mofar, det var faktiskt enormt trevligt. Morfar var mycket nöjd och glad, jag fick dricka gudomlig weissbier, rasta M5:an, och fylla på öl- och spritförråden ordentligt inför sommaren.

* Varit på jobbintervju i Göteborg, fick dock inte jobbet.

* Haft en härlig helg med öldrickande i solen, brännboll och givetvis KB och Slagt.

* Slagit första ackordet på en melodi som jag tror kan bli något riktigt vackert på lite sikt. Hoppas!


Inget jobb på G direkt, men ska jag vara helt ärlig så skiter jag i vilket. Bara jag kommer in på någon av mina sökta utbildningar till hösten, så njuter jag hellre av sommaren i relativ fattigdom än att slava och svettas på något kontor de sköna månaderna. Ska åka på Siesta, Hultsfred och West Coast Riot. Förhoppningsvis kan jag sälja någon av bilarna, så blir det kanske pengar över till en dräggig charter eller något.

Som sagt... jag vet inte när nästa bloggnotering blir. Troligen om två-tre veckor, efter Siesta. 
 
Kram på er så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback