Skobög = Meriterande

Yey, min jobbansökan blev klar för någon timme sedan. Inspirerad av Fridholms och Ms. Erikssons respektive kreativa ådror ville jag inte vara sämre och snajdade faktiskt till det lite extra. Jag har på känn att min passion för sneakers kan vara meriterande för jobbet ifråga, som även innebär viss fotografering, och tog fasta på detta.

 

Observera mina enormt stiliga rosa Vans, som jag köpte i fredags.

Har massa nya fina skivor att njuta av vilket känns gudomligt. Panic At The Discos nya "Pretty.Odd" är ganska udda, men mycket lovande än så länge. No Use For A Name levererar alltid kvalitet, och så har jag två politiska Wild Cards i form av Anti-Flag och Pennywise, två band som brukar vara lite tjatiga - men jag ger inte upp hoppet i förväg. Vidare så har jag mycket kvar att lyssna på Counting Crows nya, innan den kan anses ha fått sin tid i rampljuset.

Ikväll har jag varit och repat. Kanske blir demoinspelning till helgen, hade varit sjukt sweet. Vi låter fan rätt bra nu, när vi skärper oss. Var även hemma hos mammaochpappa och käkade underbar lasagne.

Idag väntar bilköp med morfar, och ett välbehövligt gymbesök. Får nog fan sikta på gymbesök varje dag denna vecka. Måste verkligen kompensera för de här vansinnigt dekadenta helgerna.


Kommentarer
Postat av: kuken

säg till om du drar och tränar efter 18, så är jag på.

2008-03-25 @ 07:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback