Vårkänslor och sommarväder

Hann med en trevlig dejt i torsdags, sedan  kom helgen, och var över lika snabbt igen känns det som.

I fredags var det räd med Stendahl, Sebbe, Nasse och Jimmy. Var hos Sebbe, sen craschade vi in på nån annan okänd snubbes förfest innan det blev Hipp. Efter ett kort tag men många och starka groggar knallade vi till Slagt istället, och gick loss på dansgolven.

På lördagen skulle jag upp "tidigt" och åka på klubbträffen på Förenade Bil, inte för att jag hade så mycket där att göra egentligen, men jag hade i egenskap av sektionsordförande uppdraget att överlämna ett diplom och några gåvor till servicechefen där för hennes kontinuerliga stöd till klubbens verksamhet. OK, nu når töntfaktorn nya höjder! Jag köpte en riktigt snygg jacka och utförde mitt uppdrag, sen åkte jag hem och la mig igen. Kunde inte somna men låg och halvsov i typ 2 timmar, sen var man åtminstone hyfsat pigg och kunde ta sig in till Sebbe igen.

Tråk-ligan spelade poker. Jag och Jacob knallade iväg lite innan midnatt, för att ta några öl med BMW-gänget. Många öl och garv blev det, sedan återanslöt vi hos Sebbe. Jag gick därefter ensam till Slagt för att träffa Emelie, sedan lovade jag att ansluta på KB för natt-passet. Lyckades få med mig Emelie och hennes kompis i en taxi till KB...för att upptäcka att den enda jag hittade var Glenn. Nåja, några julcider senare så var ordningen återställd. En vildsint dans gjorde att jag slog sönder mitt högra smalben en aning... har ett fint sår och enormt blåmärke nu.

Åkte hem lite innan stängningsdags. Vakna med sällskap var inte dumt!

Idag har jag kollat färdigt på Rome... fantastiskt bra serie och det känns lite tomt att det nu är slut... Jacob kom förbi och vi gick en lång runda i kvälssolen. Det är helt sjukt så bra humör man blir på av detta underbara väder! Därefter började vi kolla på Dexter... verkar lovande.

Nu är det sömn som gäller... två jobbintervjuer idag! Uppföljningsintervju på Citroën, och förstaintervju på Conrad.se.... spännande!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback