Passiv fredag...

...i familjelivets tecken?

Nu har jag officiellt sagt upp mig från jobb, vilket känns oerhört skönt. Jobbsituationen har bara varit en tjock klump i halsen de senaste månaderna. Till min stora glädje så tog mina chefer mitt beslut precis så bra som jag hoppats på. Inga sura miner, men desto fler lyckönskningar inför framtiden. De verkade uppriktigt ledsna över att bli av med mig som kollega och anställd, vilket förstås kändes oerhört bra.
 
Nu verkar det inte som om jag kliver rakt ut i tristess och arbetslöshet, utan ett mycket intressant förslag har dykt upp. Mycket ansvar men också mycket goda förtjänstmöjligheter och en sannolikt oslagbar arbetsmiljö- och situation. Blir spännande att följa upp!

Jag borde typ diska nu, men där någonstans känns det som att gränsen för vad man kan slösa sin fredagskväll på går. Istället bloggar jag och lyssnar på Fall Out Boy's nya! Den blir bättre och bättre för varje gång - precis som det ska vara!

Idag kunde jag äntligen hämta 750:n hos lackeraren. Resultatet av reparationen såg riktigt, riktigt bra ut tycker jag! Tänkte dock låta Vonne kika på lacken, med sina kritiska ögon och starka strålkastare.

Därefter körde jag och pappa till Morfar på ett litet besök, sedan hem till mamma som bjöd på god middag. Lyckades ÄNTLIGEN få ordning på deras trådlösa nätverk!

Nu får det vara nog för nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback