Hours pass like years...

...wish you were here.

...och så förvandlades detta till ännu en emoblogg - som rubriken säger... OMFG!

Det har inte ens gått två dygn, men det känns som två månader, sedan hon var här hos mig. Och ja, gumman, du gör det svårt för mig, men inte på det sätt jag tror att du tror. Det svåraste är att behöva vara utan dig, men det jag upplever som tystnaden, du vet vad jag menar, gör det inte enklare.

(Även) Jag bara måste få citera den överlägset mest spelade låten i min winamp... som till stora delar stämmer så fruktansvärt, smärtsamt bra, på så många olika sätt.

I'll be true, I'll be useful, I'll be cavalier,
I'll be yours my dear
And I'll belong to you
If you just let me through

This is easy as lovers go.
So don't complicate it by hesitating.
This is wonderful as loving goes.
This is tailormade,
What's the sense in waiting?

I said, "I've got to be honest,
I've been waiting for you all of my life."
For so long I thought I was asylum bound,
But just seeing you makes me think twice.
And being with you here makes me sane.
I fear I'll go crazy if you leave my side.

Märks det att jag är kär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback