Himelsk natt, helvetisk morgon...

...denna måndag, höll jag på att skriva. Sedan insåg jag att det ta mig fan är torsdag, trots att det var första arbetsdagen denna vecka, och således helg snart igen - oh so sweet!

 Vaknade upp bredvid Ängeln imorse efter ännu en underbar natt. Det var två dagar sedan vi sågs sist...men det kändes som två veckor :-/ Ordningen återställd nu... Vet inte riktigt vad jag gjort för att förtjäna detta...men jag måste trots allt ha varit en snäll pojke. Det var hur som helst väldigt jobbigt att behöva dra sig ur sängen, men ännu hemskare att behöva väcka sovande ängeln, som offrade en dyrbar, ledig sovmorgon för att få vara med mig... Bara en sådan sak! 

Det har varit dåligt med motion och träning de senaste veckorna, och även lite sämre med kosthållningen. Idag blev det inte bättre, då besöket på McDonalds till lunch, med ambition att ta något nyttigt, slutade med El Maco, Pommes och en hycklande Cola Light... Vem försöker jag lura, liksom? :-)

Snart är eländet slut för idag, och imorgon är det tamigfan fredag - otroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback