Gissa morgondagens löpsedel...

... i Aftonslasken, Expressen och Kvällsposten här nere.. Jag sätter tusen spänn på att minst en av dem stoltserar med:

SNÖ-
KAOS

Det har nämligen fallit ett par milimeter av det vita skräpet på Malmös gator idag.

Jag och Calle åt lunch på TV-huset idag. En mycket god nötburgare med stekt kulpotatis slank ned tillsammans med en laddning sallad.

Eftermiddagen har tillbringats i telefonsupporten.

Kom på lite kul citat från igår... jag och Carro kollade på en DVD från Warped Tour 2002. MÅNGA otroligt bra band samlade på samma ställe vid samma tidpunkt... NOFX, Bad Religion, No Use For A Name, Alkaline Trio, Lagwagon, Something Corporate, Hot Water Music med flera...ja, smått fantastiskt. Några mindre fascinerande inslag finns emellertid också. MXPX rödlätte trummis är exempelvis ganska rolig att titta på...Caroline kommenterade att "Usch, han ser ju ut som en bränd gris!".
 
Anti-Flag är ju inte kända för att vara bildsköna precis, trummisen i synnerhet. Än en gång hade Carro sin åsikt klar... "Fy fan vad han ser störd ut, honom borde de låsa in! Alla i bandet är ju skitäckliga, jag kommer inte att kunna lyssna på dem nu längre!".

:-D

Jag är kär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback