Den vackra symfonin...

...som faktiskt blev av...

Jag läste genom mina egna gamla blogginlägg, och kände mig tvungen att göra ännu ett, nu inatt.

Den 29/11 skrev jag såhär:

...Kvällarna spenderas som en nörd på MSN...det är liksom så bekvämt...man har nästan alla vänner på ett tangentbords avstånd. Dessutom lär man känna nytt folk. Vissa trevligare än andra...vissa med potential för relationer som kan utvecklas till riktigt vackra symfonier...

Den kvällen, var första gången jag hade pratat med Caroline... och redan från början kändes det, på något märkligt sätt, bara så rätt. Som sagt. Ibland blir det precis, exakt, så som man önskat!

Inatt somnar jag med ett leende på läpparna. Lycklig, lycklig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback