Alive or dead...

...or in a million pieces?

Två veckor sedan sista bloggen - skämmes tamefan!

Vad har då hänt? Allt och inget!

Karlstadsresen jag nämnde sist gick alldeles förträffligt! Trots värdelöst väder kunde jag stå på bra, utan att stressa ihjäl mig. Rullade in i Karlstad perfekt vid lunchtid. Noterade en i mitt tycke imponerande snittförbrukning för V12:an; 1,2 liter milen är inte alls farligt kostsamt med tanke på hur kungligt man färdades! Nanobehandlingen som jag utförde på vindrutan fungerade över förväntan - trots ihållande regn behövde jag knappt använda torkarna alls mellan Malmö och Uddevalla! Några vinterdäck hade jag emellertid inte behövt stressmontera - det var 11 grader varmt där uppe!

Förra måndagen lämnade jag in 750:n för reparation, och den skulle vara färdig till idag - ska ringa lackeraren och höra hur det gått, efter lunch.

I övrigt har de gågna veckorna inte varit speciellt händelserika, åtminstone inte vad jag kan minnas. Denna helg var väldigt trevlig. KB i fredags med Carro och hennes tjejkompisar, och sedermera Calle med crew. Det blev rätt tungt, så lördagen och söndagen tillbringades mestadels sängliggandes...

Nu är det lunch, får bli TV-restaurangen idag, de skulle ha en burgare som verkade fin!

Kanske kommer jag på något roligt att blogga om i eftermiddag...men då sitter jag i supporten...vafan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback