I want to read good news, but nothing good is happening...


...så sjöng jag imorse när jag var ute och gick morgonpromenad i snålblåsten och mörkret, 07:00. En fruktansvärt bra låt av Something Corporate. Men inte fan stämmer texten in - tycker att det är rätt gott om  Good News just nu.

Förra helgen var som sagt ett spektakel av rang, jag har inte sovit riktigt tillräckligt inatt (heller) och 750:n står fortfarande skadad hos mor och far, men saker och ting börjar se OK ut ändå.

Hyfsat väder utanför fönstret, precis klar med frukost, Pandora.com spelar Jack's Manequinn för mig, och jag ser framemot en lugn arbetsdag.

Tänkte dessutom gå hem lite tidigare, måste iväg till MQ för att reklamera en tröja jag köpt där, som blev totalt fuckad efter första tvätten (trots att jag faktiskt följt tvättråden). Därefter tänkte jag ta en eftermiddagslur, innan det ikväll blir till att besöka KB för att se [ingenting] samt Timo Räisänen spela. Förfest hos Erik, med honom och Sebbe - brukar bara bli hur Najs som helst, förutom att Sebbe börjar gråta om vi inte spelar "Changes" med Tupac minst 10 ggr ;-)

På lördag eftermiddag ska jag sälja en överbliven uppsättning BBS-fälgar, men lördagskvällen lämnar jag öppen för förslag. Calle Kendo vänder förvisso skivor på KB, men jag skulle ju ta det hyfsat lugnt denna helg var det tänkt... vi får se!

På söndag är det planerat filmkväll. Längtar redan :)

Igår fick jag och Anton föresten återse en kär vän, nämligen räv FAN! Efter över ett halvårs jakt är räv FAN tillbaks! Mer om detta i ett senare skede!

Tjo och tjim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback