godkänd reklamation ledde till shoppingfrossa...

...som vanligt en fredag...

Beställde lite grejor från Dustin innan. Det blev nya högtalare till datorn, 2 gb minneskort till mobilen, ett gäng laddningsbara batterier, en minneskortläsare, och ett par riktigt fina Koss värsting-studio-hörlurar! En knapptryckning, och så var man drygt 4000 spänn fattigare...

Kastade in handduken tidigt på jobb... lättade redan 15:00 med följden att jag erhöll minus 27 minuter i mitt flexsaldo (kom en halvtimme för sent i morse också...) Svängde inom Burlöv Center på väg hem från jobb, med avsikt att besöka MQ för att reklamera en tröja jag köpt där men som missfärgats efter en tvätt. Det var inga problem... dessutom samma tjej som hjälpte mig denna gång som sålt tröjan till mig för typ en månad sen... kände igen henne, riktigt het :-P Lyckligtvis hade de en likadan tröja i rätt storlek som jag fick istället.

Tänkte att jag lika bra kunde gå en sväng och glo, när jag ändå var på centret... halkade in på Malmströms och hittade en brun Esprit-pullover som jag kände mig tvungen att köpa. Svängde inom svett-H&M där jag hittade en riktigt snygg randig tröja, ett par fillingar och en sympatisk hatt.

...och jag som skulle hålla nere utgifterna återstoden av denna månad :-S Känner mig som Anna brukar kalla sig... Shop-o-holic.

Ikväll blir det Alc-o-holic :)

Dags för eftermiddagslur!

HAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback